oleeéééééé!!

Nyår.. jag hade väldigt stressigt med att verkligen fixa mig, sminka mig och verkligen klä mig duscha och allt sådär.. skulle vara hos Ingela kvgart i fyra, sen skulle vi vara hos Elin fyra.. jaa!! nej men de gick ändå, " fint folk kommer ALLTID SENT " . först var det jag, Elin, Elin, Ingela, Malin.. vi åt mat på öbacka, (östpåstan) .. :)
FÖRRÄTT - kexskålar, med skagenröra!
HUVUDRÄTT - kyckling med smörja inne, och någe ris aktigt till... hihi, :)
EFTERRÄTT - ch0cklade mouse. eller hur det nu stavas... hehe ! :)
måste tacka och backa för denna nyår... tack för en otroligt glädje spridande kväll... och fina var ni hela bunten... och god mat... Emelie Tackar... <3


Elin, Emelie, Malin, Ingela.

GOTT NYTT ÅR!!! ;)

Nej men sen så tog vi bussen till Ersboda, lite jobbigt och gå i skorna som jag hade, eftersom att dom var någe höga och ojämnt var det, såå... nej men dom var i alla fall snygga ;) . hehe !

men sen så satt vi där.. och det var riktigt små trevligt.. två killar satt och kastade en jävla boll, skulle träffa glas, och träffade dom motståndaren så skulle den få dricka.. ;Pjajaj... tur det inte var jag som var med, annars hade jag ju nog tippat om kulll... för jag får alltid dricka i spel... med alkohol-.. är ju sämst, och har ju sådan otur... hahah! xD


Ja men tusen tusen tusen , tack, för humöret, och glädjen, och maten..
och shoten.. var riktigt trevligt må ja säga!! :* jag är super nöjd.. tack!


Sen drog  vi till stan... haha ... där hände olika saker... :! jag vet inte riktigt vad ja ska skriva,
träffade christoffer hmm, det var mycket trevligt.. men dock hann ja inte träffa honom så länge.. ^^
sen droog man tillbaka till ersboda... men det var kul, och tog hans hand, och han halkade det var ishalt.. och jag flög... men tror min mobil ändå flög mest --- nej men riktigt trevligt..

Tack ALLA för Nyår kvällen! :)


Ingela & Elin... fina brudar... tack tack! :)



Sen så skulle jag ta taxi hem. alltså från ersboda... men gick inge bra för mig. nej men nyårs natten är helt omöjlig ju... så jag ringde och höll på... men fan upptäckte att min ström också höll på att försvinna... och kallt blev det... men efter ett tag bestämde jag mig att byta skor och tyyp springa hem... men kom inte så långt.. och höll på frysa ihjäl.....nej men Dennis ringde mig de var fan trevligt.. hör ju inte så mycke för honom nu ändå... och jag tjatade att jag frös och att jag ville hem.... Så gullig som han var så fick jag komma till honom, för jag var ändå i närheten ju, så där fick jag både värma mig och låna ström, så jag kunde ladda min mobiltelefon. Tack Dennis <3. Hade kanske frysit bort om inte du hade ställt upp! ;O

Ja sen blire att fara hem  la mig påp soffan och njöt bara från går dagen/kvällen/natten ;) .

hade riktigt kuligt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0