puss !

Heej alla mina läsare, och mina intittare ! :) sorry att de tar tid ibland innan ja skriver nya, men har inte haft tid till dator.. hehe ;p nej men jaja.. inte haft så mycket och berätta... vi fick våran klass tröja idag. den var faktiskt riktigt fin... men inte riktigt som jag hade tänkt mig dock... trodde att texten där bak skulle sitta längst ner, hade fått för mig det, tror att de hade blitt snyggare men , jaja man ska väl inte klaga den funkar ju i alla fall.. ;)
Idag, åker ju kattungarna iväg tilll nya hem... känns lite jobbigt när man ha vart med dem sätt hur dom ha växt upp.. och dom är ju bara för söta... men .. nu ha dom nästan alla åkt... två stycken är nu här för att titta på nogger och pigelin åkte alldeles nyss.. var så hemskt snussugenn inga pengar... S, kommer börbi köper snus, och kommer förbi, hur jäkla gullig får man vara... pizza till middag, Carin bjuder hon som ÄGER katterna , ( vi är ju bara FODER värld ) så att, vi fick pizza för TACK FÖR HJÄLPEN DÅ... inte najs när ja försöker sätta kroppen i form... dock men men ... gott va de fan :P men illa mår ja nu, när ja svek dock min kropp men men... man får väl träna lite extra ska städa mitt rum nu ikväll.. för i morgon efter plugget kommer då lilla sötnosen Elin till mig.. och vi ska springa lite på stan, kolla titta umgås.. riktigt mysigt sen blire party som vi  kommer förbereda oss för ... jag är något intresserad! :)
FORTSATT HA EN BRA KVÄLL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0