sant. och tyvörr..

jag örkar fan inte krusa med dig för fem öre...
kunde inte fatta att du är som du är fortfarande, och att du beter dig så svinigt mot mig..
för i helvete, du beter dig som att jag fortfarande är luft, är med mig när du känner dig vilse, och inte riktigt vet...
och när du inte kan vara själv.. så finns jag här.. och jag bara finns... njaa? vem är du?
varför gör du såhär? alltså snälla nån..
trodde att du hade förändrats, du är rolig och vara med ohc så, men för i helvete.... nej....!!
skärp dig...
jag vill då inte längre, alltså jag pallar inte...
du kanske ångrar dig när du inser den dagen att ja intre orkade mer...

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Nu har jag startat upp veckans blogg, var gärna med :)

http://ttheresebjorkman.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

förlåt om du inte gillar sånhär reklam!

2012-01-02 @ 20:29:35
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0