SeSÅ...

hur ja mår? . jao jag mår bara bra, lite väl ont i min rygg dock men jaja jag hoppas på de bästa att ryggen går snart över hehe... sjukt jobbigt att ha ont i ryggen inge och leka med precis... :p
vad jag ha gjort idag. . nu är de så att jag skulle promenera till skolan men fack försvover mig och får pnaik.. så blev bussen istället... hmm trist men sant... ;o hade ridning på morgonen gick bara bra, hade dressyr, fick sillen.. han är riktigt fin häst... ;p men dock jobbig att rida, man måste rida så mycke... hehe ! ;p jaja. det är väl det som är meningen egentligen, sen hans jäkla trav den är jätte studdsig. hehe ;o LOL.... men jaja...
Sen så hade jag samhälls, vi har redovisning ... på vårat arbete en  grupp han redovisa, för vi ANDRA var inte riktigt klara... ^^
sen hade vi lunch... det var pyttipanna,, inte riktigt gott.. men fan man måste äta så det gick väl ann, jaja ... ;o ska inte klaga så jävla mycket egentligen kanske ^^ hehe .. !
sen hade vi dekaration med växter... ( hmm undra i flundran hur det stavas egentligen ) jaja... ;o inte så noga, där gick vi igenom växter.. och hade lite betygsnack... ligger på G.... men läraren tvivlade inte på att jag kunde få ett VG.... Jiiiihhoooo. blev värsta GLAAAA! :D <3
promenad hem från skolan, yeeey så skööönt de var ;)
gjorde efter skolan? - inte så mycket käkade lite chocklad började med rummet... men fan va segt det gick inte riktigt klar men fått bort från sängen i alla fall.. skönt de i alla fall nu kan jag soooova i den i alla falll greajt ;).. fan min stavning suger nog men hoppas att ni förstår :) !
middag . kyckling lasang riktigt super gott... ;) med bror och mor...
nu har jag fixat i rummet, ser lite bättre ut än vad de gjorde. men långt ifrån klar... ooooj va jobbigt de var just idaag... annars i vandliga fall tycker ju jag att detta är kul!! ;O .., :P men inte idag...
bilder kommer la senare orkade inte riktigt plugga in kameran! puss så länge ! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0