shit, så najs

Igår, så var ja på skolan, med världens huvudvärk.. ville bara hem och sova typ...
drar hem och är hur frusen som helst.. ÅH nej, inte bra, både att frysa och ha värsta huvudvärken...
HEEELP...
skolan, hade jag ridning, gick super bra faktiskt, fast med mitt huvud, hehe ...
sen svenskan, ha tagit bort svenska, men pluggar ist rester och annat som ja ligger efter i ^^
fett awesome, men där gick de inte så himla bra, är trött och ha ont i skalln.
menmen, sen drar man hem äter lite popcorn, blev bara så sugen... dricker lite cola... haha ^^ inte bra när man ska komma i form och äta sånt, men sen drar ja till simmhallen, kommer dit 13.50 drar där ifrån 16.10 :P då ingår bastu dusch, fika, och så... men ändå bra.. drar till gymmet... många killar va där så blev lite jobbigt : / ...
drog ist ut, tänkte ta en promenad, men va kallt bestämde mig att gå hem.. träffade polly, och dan.. mycket trevligt sällskap! :* hihih


nu när jag VAKNAR är jag typ sliten, jag sätter mig och ser på tv, och äter upp rester mackaroner och korv, mycke fungerande gott gott ! hehe :P
snart ska jag vända mig om till gymmet faktiskt ! ;) uuaahaa..jaaa! sjukt mycke taggad på det faktiskt... lite sliten så kommer nog gå halv segt ... men kul och kanske komma i form snart :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0