taggad tgaad taggad !

OOJ, va skönt, nu är man taggad på livet.. lilla emelie njuter och steker varenda dag.. hahah xD , gym, promenader simmning och tamefan fotning 21 januari, oj så pepp jag är... så grymt taggad och så kul.. och veta av att nu är det på gång.. inte länge kvar tills studenten häller... oj så galet... :)!
vill bara ha en lägenhet nu nu nu, fixa och bara ha det gött, må gött, vara i den och ta hand om den, bry sig om mig och inte tänka i morgon jobbar mamma bör ta chill så inte behöva slänga ut mor från sitt hem för jag ska partajja:D !
om de inte hade vart så långt till min lilla cathrine, hade jag lätt åkt dit och överraskat henne faktikst.. ! :)
saknar henne, och hoppas hon får en överlycklig födelsedag. :) <3 så hoppas ja på gudarna att vi ses snart ! :)
kontakten mellan mig och ewa är borta för länge sen... känns också riktigt awesome, och lixom inte behöva ha ngon som hon i mitt liv längre... klart jag saknar vissa stunder men sjukt jävla härligt änd...
och killen jag ha börjat tycka om igen, är så gullig mot mig! oohhh, ! :)
satan så taggad ja är på livet, tagga tagga tagga livet nu, nu kör vi!! :D hoppas det blir en tatuering snart ocks.
behöver bara få  tag på någon som är duktig på rita, typ... som kan rita upp en snygg bild., på katt tassar och majola. så jag får mig en synvinkel på hur det kan se ut.. :D <3 men så taggad på så mycke!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0