tisdag... den 1o.. :)

Jamen sorry att ja inte slängt ut nå ord dom senaste dagarna.. och att de verkligen ha dröjjt, men jag ha inte haft nå internet, och så.. men jag ha inte haft så mycke att skriva om häller...
tänkt på min  bästavän.. <3 , och jag ha börjat gilla en igen som jag gjorde förut.. och allt känns bara underbart bra, för att jag tror att han ha förändrats till en stor del, och allt känns så bra.. men inget kommer få mig att stanna om han förkrossar mig, eller sårar mig så hårt... men allt känns toppen just nu... menjag vet inte vi får se hur allt sker. och hur allt händer och vänder....
fick en ros, på facebook MEDDELANDEN... och försökte spara för att ni skulle få se, men allt blev typ rött.. men shit så söt, och jag blev riktigt glad för det..
första skoldagen känns toppen, och allt känns najs, idag ska ja städa mitt rum och fixa i min garderob, och allt känns bara underbart..
i morgon ska ja vandra till skolan , fick med mig en klasskamrat, blir så mycke roligare så.. så det blir ju toppen... <3 . och jag längtar så mycket... och sen blire typ gymmet vet inte riktigt.. jag ha skrivit nu, hur jag ska göra.. men på fredag blire simmning och gymmet på lördag... underbart :D nu jävlar ska ja lkomma igång med formen igen,. och gefan i gosakerna gosakerna kan bli mitt lilla problem, men man kan väl hoppas på det bästa :D !
Tänker och saknar min vän cathrine, och jag hoppas vi kan ses snart... innan jag svimmar... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0