tjaa, änu än senare dag.

Siitter i soffan i vardagsrummet, !! ... kämpar fortfarande mot en ljusare dag..
pratat med en vän, Caroline... hon hjälper till att skaffa en ägare till galliho. får se hur det går, annars åker då han på slakt, tråkigt nog :/ men får se hur de dära går..
Har varit duktig idag, diskat, och sådär. haha inte riktigt hunnit göra något speciellt alls, men nu ska jag faktiskt dra på gymmet och vara än änu duktigare flicka ! ^^


Saknar dock nå vänner, tex, Cathrine, Lina, Elin, André Tor.
Och fortfarande så klämmer saknaden på hos Emelie, och Martin. hoppas ni har det bra där ni är just nu. jag älskade verkligen er stark! men hoppas ni ha de bra och att ni förstår att ja verkligen tänker på er! <3
Min lilla flicka, Elin sundqvist. verkligen en fin vän. och jag ha inte träffat dig på typ ca en vecka.
för i måndags blev de typ bara snabbt och så där. så att... men i morgon ska vi ut på 5ive !
totalt NYKTRA ! hoppas vi får lika roligt som förra gången! :*
Lite väl tråkigt, vi lämnade igen Jojo,, igår, för hon var då i höglöpen, och
det gick knappt och sova , och man blev totalt jävla knäpp när hon gick och skrek så
mycket, men det kändes verkligen i magen, alltid kul med lite sällskap ibland, men
nog är det lika skönt utan katt också.
när saknaden till min katt, tessie är stor fortfarande. och så! <3
Fortfarande lite depp.., men det börjar gå över just nu, stolt över att ja inte
cuttade mig som ja höll på göra...!
kämpar vidare, livet går vidare hur som helst, ska vara hemma i morrn också, vila upp mig lite extra, ta hand om mig bara mysa och sådär ikväll blire lugnt ta hand om mig själv. och i morrn blire att dra på gymmet skall ja tro jag trivs ändå där, och när jag är deppad... sitter jag bara och äter... tills slut slutar väl så att man ser ut som en rullande stor rullande grey, hhaha ;P
kattungarna var ju bara för goa, nu har dom fått nya hem, hoppas att dom verkligen
trivs där och att dom kommer ha de bra, och så. man saknar dom dock också mycket.
dom små söta sakerna! :*
Bara för att, YEEEEEEEAAAAH ! ;)
Så söta små saker... en kille sover med en trasig nalle...
den nallen ha fått vara med om en del... och killen råkar dock vara 18! :)
GULLIGT VÄRRE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0