2012....

jag är så bäst. så underbart bra, hade sjukt trevligt igår, med johanna drack nån cider och träffade dö trevligt folk ute .. och vi gled om kring med min pojkvän henrik, som ja verkligen då Älskar jätte mycket, så hade verkligen super trevligt, och de bästa av allt, är att ja inte är bakis, är sällan det, när jag dricker med måtta när jag bara dricker för att de är gött, och sedan drar man då ut på krogen för att träffa människor, jätte trevligt :) så jag invigde lite nyare krogar igår, super mysigt allt ihopa! :) 
Tack Henrik till att du va min chaffis ! <3 
du var riktigt snäll igår, jag älskar dig.. <3 Tusen tack babybaby. ! <3
 
Tack johannna för väldigt trevligt sällskap, och även vi var bäst på sjunga! ;) ..
man lever bara en gång så man ska passa på och ha så kul som möjligt medans 
man lever.. :) ...
lite flumm bjuder ja på... och johanna bjuder på smiileee! ;)... jag ångrar verkligen inte att ja drog ut igår.
och hade verkligen super super mysigt! :) ... 
 
nä nu blire att dra och lägga sig på soffan ett tag kolla om de går nå på tv, jag har mens... så att det är ju inte det roligaste och det är inte det man vill lixom ha egentligen, ;p haha xD men men jajaj.. tråkigt väder har regnat, och nu bara mulet...! :/ så blir nog en inne dag för mig kanske plocka lite mera i mitt rum.. ;) .. 
 
ja det går framåt med körkortet, det är teorin som är lite knepig men jag kämpar och tänker inte ge upp! :) 
Ha en super bra dag idag, och ta hand om er allihopa, och va rädd om det ni har..
lev dag för dag, skratta och le, och gör det ni själva vill! , följ erat hjärta.. och passa på
att ha kul medans lever! :) Pussochkram..! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0