30/7

sitter hemma själv.. det regnar ute.. har plockat lite i mitt rum, bytt i sängen.. och nu sitter ja bara här och lyssnar på musik, har inge bättre för mig... finns ingeting, tankarna snurrar om kring, jag Älskar en person så det gör ont, kärleken kan verkligen svida ibland, jag är verkligen i ett stort behov av honom., jag tycker jag får för lite kärlek av honom, ena sekunden så är jag allt, andra sekunden lixom ingeting, jag vet jag är känslig lyssnar mycke på ton arter.. och tittar mycke på hur en person beter sig, och i lördags var de inge kul alls... :/ kände mig inte värd eller omtyckt eller något annat...! jaja ska sluta sitta och depp skriva mig... ! :O 
jag vill bara skriva att jag verkligen älskar henrik stenmark! <3 mitt hjärta dunkar för all kärlek som är för dig, mitt hjärta slår varmt till dig för all kärlek som bara går och ge. jag älskar dig grabben mer än va du någonsin kan ana. är sjukt glad för att de är vi, hoppas du vet det.. men ibland är vi nog lite för olika känns det som! :( och det sätter trubbel i mitt paradis om oss. men glöm inte bort dom 3 orden att jag älskar dig! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0