emelie stor

Från att vara en liten bebis och börja lära sig att gå.. och sedan steget vidare.. 
till dagis och sedan skolan, jag har haft många motgångar men alltid bitit ihop och försökt till 
att vara stark.. perioden som var mycket jobbig var då högstadiet, men nu har man lämnat 
skolan bakom sig, och är nog stor så man har då skrivit in sig i arbetsförmedlingen för 1,5 månad sen
ca. och så nu sitter man och väntar på att tiden ska gå åt, sen ska ja på manpower en jobb coach 
mycket inressant, kanske får då ett jobb snart.. sen blire nog att börja kanske flytta söder ut ^^ eller 
kanske börja studera lite senare^^ nu ska ja ta vila lite från sklan, och börja som småning om att bli vuxen..
många tycker att jag är as mogen / trevlig... för att vara 20 :o dom som inte känner mig blir lixom typ 
chockad, tror knappt att ja är 20.. för att ja är så mogen lixom.. tja det känns kul.. och en gammal
vän som jag har känt tog en cider med henne för ca halvår sedan, och hon sa det, oj va du har mognat på dig.
det var kul och höra, och jag känner mig så mycket gladare.!:) i morgon ska ja slänga ut min tv, som bara står i mitt rum.. och sätta dit typ en byrå eller en hylla av något slag, få se hur de blir.. byta ut lite i mitt rum.. :) 
sen börjar jag fundera på en klippp tid. hehe ;:P börjar bli less på mitt hår som vanligt ;P gaaash.. haha xD
men får se hur mycket pengar det finns över till det efter i morgon! ;) annars lägger ja väl kanske ut nån bild i morgon. men kan inte fatta att ja blir 21 nu i augusti.. alltås galet va tiden går fort..! jaja...
nej nog av mitt babbel radarna här nu... nu ska ja göra mig i ordning för att börja göra mig klar för att sedan dra på manpower! ;) greajt greajt !! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0