alltid alltid alltid.

nu har man fixat och handlat och så.. så nu är kvällen då fixad för midsommar afton på fredag.. jiiho.
synd man dock är så myssugen så att killen ej har tid med en... inte på hela dagen...! :/ det känns verkligen i hela kroppen! ;/

känner mig helt ensan och tomhänt, vet inte vad ja ska skriva. !
drar snart  mig ut til city för att träffa johanna

någon som vill träffas i alla fall känns riktigt kul i det.. :) <3

hahhaa xD dansa och leva om och göra stan osäker - med johanna ågren! <3

;( ville bara se en bra film och sitta och stuttsa i soffan din..
se på dig och le emot dig. och visa dig mitt fina leende.
skratta med dig och ha lite roligt ! (= längtar bara så mycket tills nästa vecka.
du och jag, i örträsk! <3 romantiiiik! :D llääääängtar! :)

ROSOR! <3 jag ha tagit studenten så jävla kiiing ja är... :)
nu är man tamefan arbetslöööös!! :*

Kött.. gott gott! :)

stor myspys igår med henke... :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0