bilder ! :P

En stor kall är rätt awesome på sommmaren ! ;)
jag saknar min BÄSTAVÄN ! , cathrine stenvall. !
mamma, katt lars har dragit till stugan,här sitter man just nu ensam i lägenheten...
rätt så skönt men ändå ba så trist. tur man har en pappi kvar här i stan..
som kommer och vill käka med mig, vi ska dra en sallad! :)
efterrätten mamma ska bjuda på ^^
summer summer summer! <3
2012
NJUTER HÅRT I GRÄÄÄÄSET!
(=
summer summer summer 2012
försöker le, men ibland är de svårt. försöker kämpa med ibland rasar men ner.
förösker klättra men ibland tappar man taget.. försöker göra det bästa.
men ibland misslyckas man. vill ba säga att ingen är PERFEKT alla
mer eller mindre kan gå sina fel vägar, göra fel.. ta fel. säga fel.
göra dumma saker. men folk kan ångra sig. ÄLSKA GLÖMMA FÖRLÅtA!
Försöker vara stark men idag är ja klen, förösker att inte ge upp så lätt.
men det är inte lätt.. ibland är bara livet så orettvist.. men vi ler ändå.
vi skålar ändå. vi skuttar och hoppar och trallar ändå. vi är människor som
fått ett liv, och jag ÄLSKAR MITT LEENDE MINA ÖGON! ja är ba SÖT! <3
blir bara kör vänder om kring ser sig ej för... vafan skärpning
är man i trafiken så stressar man inte, och man kollar tamefan noggrant! .
dom åker om dom KÖR PÅ NÅGON!
jag är så jääävla snyygg! :) ...
jobbigt med både solen i ögonen, och vinden som tog tag i håret och blåste i ansiktet.
nä nu kan ja inte sitta här längre och flumma ^^ nu blire bikiini på
sedan ut med en filt och ligga och jääääsa i solen! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0