!

Sitter med en känsla som är stor inom mig, som känns jobbig och svår. jag vet inte var eller när..
jag vet inte hur ja ska ta mig till. mitt hjärta de slår men inte länge till.. hittat en person som jag vill leva med.
men alltså det är så svårt när man inte får bekräftelse när man står som tomhänt men jag förstår inte detta är dock svårt. hur ska ja kunna ta detta, gråten i halsen ont i magen oj.. jag älskar han. men svår att förstå.
vill inte lämna honom, när han när han fick mig och falla. jag vill kämpa jag vill leva jag vill försöka.
men gråten i mig den växer oron finns och tankarna snurrar.. ! ibland vet ja inte vars ja står och hur ja ska ta mig till. förstår inte ett skit förstår tamefan inte vem ja är.. och hur mycket skit ja ska få ta i mitt liv.. hur svårt det kan va och leva och så.. men nä nu ska ja inte skriva här nå mera och mina depp tankar... - skriver bara dock av mig!
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0