!(=

Haft en toppen student , fick värsta överraskningarna från min lilla baby. fick åka i en bil.. woow. med johanna ågren. sjukt jäkla kul.. vi skrek och mådde gött.. :) sen så for vi runt i stan och bara levde loppan... tänkte jätte mycket på cathe, så ett stort grattis till henne/dig till studenten! :). nu har man packat väskan klart nästan, för att åka iväg till örträsk för att vara där ett par dagar.. vila upp sig och bara känna lugnet, hopppas på kanon fina dar.. kommer sakna min lilla plutt till sötnos! :) och kommer såklart sakna johanna å med... och så.. men mest henrik! <3 och nu blire att bara njuta av värmen  och hinna med en massa :) ska ta med mig min bästa student present också och de är min system kamera. och Älskar mamam och pappa! :) <3 snart bär det av till örträsk! :) många mil ifrån umeå.! <3 . Kommer bara skana HENRIK! <3 må gött jag är lycklig och glad jag mår bra, jag älskar henrik min lilla baby ! <3 :] ska försöka lägga ut lite bilder på min blogg senare !! :)hane ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0