helt sjukt

känslan i mig, är helt otrolig... den är stor och den är livlig... den är varm och den är toppen.
jag har ett hjärta som slår av all värme och lycka som man bara går.
mitt hjärta det slår för en person, och hans namn är inristat i mitt hjärta.
allt känns toppen allt känns hur toppen som helst.
utan hans närhet känner jag bara mig helt konstig jag vet inte..
men jag vill bara sluta mina ögon och lägga mig i sängen..
tja det blir bara en otroligt jobbig känsla som är jobbigt att ha hos sig.
sen allt tjafs allt knas som är mellan oss nu... blir änu tyngre när du inte här hos mig.
håller om mig. vill bara känna din närhet och få allt dåligt till bra.
sms , jag får utav dig gör ont.. för det är smärta i dina sms..
bara mellan oss, det är bara vi som förstår vad vi går igenom just nu.
det är jobbigt för oss båda. jag saknar dig!
jag saknar dig.
...
drömmer mig bort. drömmer om dig.
vill bara vara med dig innan jag försvinner, tappar balnsen
vill inte leva utan dig...
vill inte inse att det är en vecka bort tills vi ses, men vi klarar det baby.
jag älskar dig ! <3
det är tuft för oss båda men vi klarar det tillsammans.
men känsla i mig är jobbig nu, och när du är så kall på sms.....
är jobbigt för mig....
jag behöööver dig !
Försöker tänka positivt försöker bara tänka framåt.
men det är jobbigt... det finns inga ord. för hur mycket jag egentligen tycker om dig.
hur stora känslor jag har fått för dig... kom ihåg baby.
jag sitter nu här hemma.. tänker på dig och verkligen bara vill gå min väg slänga mig i sängen och bara ligga där tills vi verkligen hör av dig, den gulliga varma du....
jag vet inte... men jag vill bara glömma det som ha varit och ta nya tag med allt...
men det kommer nog ta en stund för mig och bara glömma allt.!
FÖRLÅT.
men ingen är bättre än dig oasett jag vet..
jag ber om ursäkt. jag bara älska rdig, och vill ditt väl..
du är min strålande ängel som verkligen finns. som verkligen har hittat mig.
som verkligen är underbar...! <3
Förlåt baby förlåt för allt ont ont jag ha gett och gjort...
men ingen är PERFEKT...
FÖRLÅT älskliiiing.

vi kommer att klara detta det kommer bli bättre jag vet det...!
det ända jag vill nu är att bara lägga mig nu och blunda...
för att jag orkar inte se, orkar verkligen inte läsa dina kalla sms...:(
förlåt dock jag stör jag vet du inte har tid.. eller så..
sorry.... Im sorry ...

Jag skanar dig, jag behöver dig ... det gör ont...
förlåt... jag klarar snart inte av detta...
denan känsla är bara plågsam..
lääängtar tills nästa helg ... står nästan inte ut.. vill bara ha den nu..
vill ha dig min ängel... <3
till helgen är det bara du och jag det kommer bli bra...
!

Du och Jag ! <3 allt kommer bli bra...
behöver din närhet...
jag vill ba säga att du är min ängel
varje gång jag blundar så är de dig ja ser.
därför vill ja bara blunda..
det ända jag vill är att ha din närhet..
ååh baby, du är min ängel! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0