I,m sorry

I,m sorry!
Förlåt för alla gånger jag svikit dig, det har inte varit min direkta tanke eftersom jag älskar verkligen dig och vill inte förlora dig, verkligen inte. Förlåt.
Förlåt söt för mina dåliga dagar som du fått lida av när jag harvarit så dum.
jag älskar verkligen dig.
Baby vill ditt väl, vill se ditt leende och inte gråten inne hos dig. Förlåt för alla gånger jag varit dum och sårat dig
jag vill inte mista dig.
vill finnas för dig, finns hos dig. jag står alltid kvar. du är mitt allt
Sorry, Sorry för allt ont
Du är en stjärna.
Du förtjänar det finaste.
Du är en ängel.
Du förtjänar de bästa.
Du är en storhjärtad person.
Du är inte värd att få massa skit.
Du förtjänar ingen jävla smärta.

I,m sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0