Ironisk eller inte?

Min helg kommer  bli toppen.. alltså huvudet gör ont, men ändå inte som igår. igår var jag svullen i ansiktet och hade feber, febern låg på 38,5. hade högt blodtryck och kunde knappt stå/gå. mamma blev orolig om jag hade haft högt blodtryck länge.. så kanske jag hade en hjärnblödning. för mamma har ju haft det, och hon fick högt blodtryck när hon va 17.. så hon ringer sjukvården för att fråga dom.. och han säger bara nej.. så ung som hon är så har man inte högt blodtryck och då sa mamma att när hon va 17 så fick hon högt blodtryck och att hon även har fått en hjärnblödning men han sa bara nej men alltså det är ju inte vanligt .. och så.. idag har jag inge feber och inge högt blodtryck.. känner mig lite sliten och snurrig i bollen. men inte så värst ont i skalleen nu, det kanske också är för att alvedonen ej ha släppt.. men det känns otroligt skönt att man börjar bli bättree. nu när det lixom är snart slutet och allt så stressigt med att bli klar med allting i skolan så kan man ju som inte vara borta häller... ! :( Tråkigt, idag blir man hemma sittandees, orkar direkt inte dra någon stans om det skulle bli värre lixom.. så att ... i morron blire bara att sitta hemma och uggla.. och vila upp skallen rejält.. så man är frisk tills på måndag.. då sklan börjar om igen! :) Killen som man bara vill att han ska hålla om en.. drar i morgon på skjuta skjuta igen.. som förra helgen.. fast nu låter det som att bara vara över dagen men ändå.. trist trist...
aja jag får tänka posetivit jag får vila upp mig och bara känna lugnet och bara få vila ut mig i lugn och ro.. och han älskar ju att fara iväg på sånt där över allting annat ... ! han tycker det är så roligt.. så jag vill ju inte vara ett hinder för honom..  !:)

nu har jag handlar cola. sen solade jag i 15 minuter.. sköönt var de kan ja lova :)
nu blire hemma mys i helgen med mooor :)
¨hon som tar hand om mig när ja inte mår bra.. :) tur man har en mor.. <3

ha en trevlig helg.. och sköt om er... ha de gött :)

hejsvejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0