jag vill...

skita i allt, exakt så som "alla skiter i mig"
nej jag vet inte men oj så less jag är ... ;(
fan att johanna åker i morgon, hade fan bett om att få vara med henen
vill inte vara själv.. fan allt kommer bara spåra..
känner mig inte värd från någon inte älskvärd..
;( allt tränger på allt bryter sig in.. jag sitter och tror jag "förblöder.."
jag vet inte vars ja ska ta mig till vars ja ska stå..
denna sida de är den ända jag förstår... de är den ända jag kan vända mig till
när jag måste öppna varje ditalj från mitt hjärta när allt känns så svårt..
synd jag ej har någon som vill ba finnas vid min sinda, ge mej en hand när jag
behöver... :/ ÅÅÅÅH! cathe jag saknar dig du var den personnen som
gav mig en hand dirrr jag behövde det, du va personen jag bara kunde ringa till
surra om allt från jord till himmel strand till havets slut.
nu finns de inge mer kvar... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0