jag vill

jag vill att du läser detta inlägg noggrant du vet vem du är, och du vet vem som ska läsa detta.. haha xD
nej men jag ville bara säga en sak, du får vara med vem som helst mig kvittare på det viset du får göra vad du vill mej kvittare faktiskt.. de är upp till dig vad du gör och vem du är med, men när jag taggar en sak, tror på en sak.. så hoppas ju jag att de blir av tex... läs denna mening 100 gångger om så kanske du förståååår.
Kanske kommer ner sneare, måste ÄNDÅ ut med nogger!!! ( när jag ringer ska du träffa en annan ) känns inte så kul dock bara... men festa, ha kul lev livet... men känns bara i vissa tillfällen att jag blir slutebort bara för att. eftersom du säger kom igen stanna va här vill vara med dig, och hör av mig men då finns det inga chanser kvar på det.. och jag börjar må hur dåligt som helst bara över det.. känns inte direkt kul... men snart åker jag iväg till stugan ska bara tänka på mig själv och inte någon annan bara föröska få mig att må bra och känna lugnet.. bara höra fåglarna kvittra och höra hur vattnet slår mot stenarna!
vi får se vars vi står varandra senare... men eftersom du ej förstår mig riktigt och träffar andra. och slutar bort mig får jag min känsla av, så känns det inte roligt...! :/ </3
jag kommer vara lite frånvaro på sms, och inte ha koll på telefon i högsta grad.. kommer bara njuta av värmen hoppas på väder..!! ;) och sen kanske ut emd båten, hoppas på det i alla fall..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0