Sommar??

ska plugga i sommmar till körkortet, lägga ner mycke tid på att köra och plugga teori..
körkort ska ja dock också klara av om jag har klarat mig såhär långt i skolan, och fixat så mycket..
ska ja då också plugga i 3 år körkorts teorin om de måstes.. haha ! xD nu ska ja allt bli mer och mer envis.
Tack för att jag har gett upp när det ha känns svårt och när jag verkligen inte klarat av det..
så ha både gunne och meta varit den hjälpen ge inte upp och fortsätt kämpa du kommer klara det vi ser det.
och då ha jag tamefan kämpat vidare och whopps så klarade ja det... ! (=
Tackar johanna , och Elin, som funnits på skolan dom hära 3 åren som ha stöttat och hjälpt mig
och verkligen funnits för mig. tusent tack! (= sen tackar jag även Cathrine som ha hjälpt stöttat och brytt sig.-
jag saknar dig verkligen. jag älskar dig.. ! <3 hoppas du har det bra vars du nu är. och hoppas du ha klarat dig dom här
3 åren du med. I love you. ! <3 sen tackar jag även henrik till allt stöd och till allt du ger. de betyder otroligt mycket för mig. sen tackar jag tor, som verkligen ha fått mig ifrån tårar självmord, och allt de ena till de andra. tack..
tack många andra som verkligen stått vid min sida och visat både kärlek,glädje, hopp,tro. ! <3
Tack tack mamma för dom här 20 åren som jag fått leva med dig, du ha lärt mig mycket och stöttat mig i alla lägen. tusen tusen tack. ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va stark, tänker på dej!

2012-06-12 @ 02:36:34
Postat av: anonym

va stark,Tänker på dej! <3

2012-06-12 @ 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0