TIIDEEELUUUHUUU !

Igår, så träffade jag Krister, jenny, och henrik. henrik lovade att va med mig, för allt kändes så spänt, när man brukar bli typ utanför lätt... så han var för de mesta lite överallt, så de var supeer tråkigt.. :/ Men, kristian och jenny va ju super trevlig i alla fall så det kändes ju underbart.. så vi drack lite jäger coh redbull.. ^^ lite martini, henrik blev hyfsat onykter.. men hans vänner försvarade han i det, och sa då ha du inte sätt när han är verkligen onykter.. jag kände det han brukar inte vingla omkring när han är nykter soch vet hur han gör.. slöddrade och va arg och irreterrad. det blev bara super jobbigt, ( Emelie ledsen flicka ) - hoppas hon kommmer få gla ida. det är ju MIDSOMMAR! :D <3 Men men... Henrik kan inte be mig om hjälp.. han vill ha hjälp ifrån jenny och sanna. hur värd känner jag mig? älskvärd? :/ nu äre en tung känsla i mig! :/ men midsommmar ska ja inte förstöra för någon smickra på mitt leende coh måla mina leppar och ba köra.. cykeln uppp och spriten ner... xD här skålas de för alla sorter! SSKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLL. MIDSOMMMAR YEEEEYYY! :]
GLAD MIDSOMMAR ALLA !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0