yeaahhh

Solen ligger på... sommar kanske? nu är de inte många dagar kvar till studenten wiiiihhhhhhoooo!
i morgon ledig.. sen tors, fre, mån (STUUUUUUUUUDENTEEEEEEEEEEEN)
tagga tagga tagga .. inte bara jag som taggar..
balen ikväll, många super till och går på balen... jag hoppas dom ha de trevligt ! :)
själv så börjar man steka i solen för att inte vara en rejäl blekfis till studenten... haha ;P wooopwopp..
känns spännande.. shiit  ! dom hära 3 åren ha gått så otroligt fort... man kan knappt förstååå-!
nu snart står man där med hatt och klänning som man ska bära på... !
ta farväl från lärare och elever...
Tackar rejält till Meta - som har varit min klassföreståndare
som ha stöttat och funnits för mig dag som natt morgon som avslut på dagen, som verkligen ha stått med
ett leende på läpparna och sagt Emelie ge inte upp du fixar detta. mer och mer känns det bara otroligt kul...
Tack meta..

Tackar även Gunne som ha varit ett rejält stöd, stöttat och hjälpt mig för att ja ska klara detta ..
och klara av de som ha varit svårt hon ha suttit med mig och berättat hur ja ska skriva ner dom bästa orden..
och de är ja så otroligt tacksam för... visst de ha väl varit sura miner och arg ton..
men tack verkligen för allt dom hära 3 åren..! :)
nu äre tagga studenten... woopwoop och att ja klarar odlingsprovet på fredag..
då har jag klarat kursen arbete med häst... :D jag är nöjd och lycklig... : )
provet idag på maskinera gick super bra.. kändes riktigt roligt.. för det var länge sen vi gick igenom namnen och va dem gjorde... inte kommer jag ihåg namn och sånt, kass på sånt skit..
men jag klarade det... jag fick g... så jävla kuuul!
shiit känslan..
nu steker man hemma med en cider... gött gött ! :)
solar solarium varannan dag så man kan bli brun och fin till studenten;)
sen så äre fixat halsband, klänning örhängen skor, jamen allt det som ska va på studenten! känns så kul! :)
nu fattas bara pressenter till meta och gunne! :)
känns riktigt trevligt ! =) känns så kul.. (=
kommer sakna dom bästa... META OCH GUNNE ! : )

Ha en bra tisdag alla människor! :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0