åh

Less så, less ja är... orkar fan inte med datorer , ingen svarar och när dom väl svarar blir allt jävla facking kaos, och jag orkar inte med telefonen för det är fan bara jag som ska smsa ringa allmänt höra av mig, gör ja inte det så gör ingen annan häller det.. det är bara jag som ska kämpa hela tiden få allt och fungera vänskapen och kontakten, ALLT , fyyy näää... less är jag kan man vända detta så snälla mina läsare - till vänner, tänk ...

jag lägger mig ja ha alltid i tiden hört av mig velat träffas frågat osv, men får bara katastrof tillbaka, eller s... varför kan ingen höra av sig till mig? är de för mycket begärt... jaja, finns väl någon människa som skriver, men ååh. jaja .. ska inte klaga för mycket ville bara skriva av mig... men ha de så bra med mina sista ord.

jag lägger mig seriöst och sover... är svag och dålig... vad mer kan ja säga? ... fyy taggar inte ridningen i morgon fyyfan, hoppning, kanske flyger av och dör... eller nej nu ska ja inte tänka så men aja....

eller i morgon blir king, ska till pappa och mysa, sen utgång med johanna å ! :D

Ha det  bäst mina läsare ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0