!!

Jag tycker om meta, hon finns och hon är en bra lyssnare och hon verkligen förstår mig. och hon vill verkligen hjälpa mig, och fixa mina betyg och verkligen hjälpa mig och göra det bästa för mig. och det är så skönt och veta av att en lärare är så bra som hon, hon har lärt mig mycket dom hära 3 åren, och hon bryr sig verkligen, och ja bryr mig om henne och hon ha verkligen kämpat och stöttat mig. och jag ha haft det lite krångligt med vad ja ska lära mig vad ja ska plugga på. men hon ha lärt mig mycket, att ja kan att ja är duktig och att jag vill bara om ja kan, fast det är svårt och så .. men de som är så roligt det är att ja ha kommit på det. ohc det känns så skönt. och ha en lärare till ängel. hon är rolig, hon ha humor hon är duktig, och hoppas att ja får ett G i arbete med häst. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0