Fina bilder ...

God morgon, jag är sjukt seg idag.. hade tänkt att duscha snartt och sedan ta mig en liten promenad innnan mötet jag har klockan 13.30 . jag har ju boxning ikväll. och jag vill helst bara ta de lugnt tills dess, så jag verkligen orkar köra gärnet på boxningen det är ju så kul.. och när man kör med ett glad liten tjej också som peppar än ... så äre roligare också och köra gärnet ;) måste dock börja plugga också någon gång^^ detta går ju inte riktigt, ^^ ( plugga på foderstater och doping, måste bara försöka få de gjort och att ja klarar av proven! )

nu istället bara för text så kommer det fina bilder nu, ifrån promenaden från igår ! :)
Från johannas kamera ! :]


Så sjukt fint väder...

Älska solen .. <3
vill ha sommar ! :)

En bild på jag =)

En bild på johanna =)

Sista bilden , och sista orden..
Tack alla läsare att ni läser...
hoppas att ni får en grymt bra dag idag. själv ska ja plugga och
ta de lugnt ohc ikväll blire boxning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0