FREDAG LYCKLIG !

IDag har vi fredag, äntligen helg. och de är en super fin dag, sol värme och gött, man slutar ju 12.10 bussen går 12.20 så skönt en fredag och sluta tidigt, ska träffa Evelina Sötnosen! :* och vi ska springa på stan, surra och ha de allmänt trevligt :) ! och sen så ska ja även ta gymmet ikv, lilla Elin, ska på fest ikv, och hon ska besöka mig inatt, känns underbart att hon ska sova hos mig, i morrn blire Elin, i anumark.. och de blir förrätt och huvudrätt och efterrätt tilltugg, senare på kvällen och bara en massa mys, promenader och hej och ståhej! :) hehe .

Måste bara säga en sak också varför min fredag är så otroligt bra, de är ju det att jag gjorde doping provet igår, och klarade det, fick godkänt och överlevde . har ju varit jävligt negativ och satt i klistret där ett tag. men jag tog mig i kragen och ville testa och jag var jätte nervös att ja inte skulle klara det.. men jag gjorde det, känns så otroligt jävla facking bra. Emelie (jag) är bara för bra, nä nu blire att fortsätta med skolan, gå vidare och jobba, och sedan blire stan och träffa sötnosen till Evelina, shoohooo så underbart... (=

puss och kram, ha det bra sköt om er , och hoppas att ni får en super bra helg för det kommer ja lätt att få, massor av kraaamar från Emelie :) ! heeeejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0