gött

det var fruktansvärt härligt väder idag, soligt, men för mycket blåsigt man blåste ju nästan bort.. :O kollade mitt blodtryck idag, och det såg bra ut.. så skönt att veta av.. och tog en promenad också en liten bit innan lektionen :] och det var underbart ;)

jag vet dock inte vad ja ska skriva, kommentaren jag fick syn på idag, gjorde mig totalt knäckt, alltså jag förstår inte .... skrve ju direkt inte " jävla hora ska döda dig, eller berättade i det att jag var super sur eller att vi va värsta ovännerna... " jag skrev ju att hon va en bra vän med bra musiksmak, och att jag tackade henne för låten. synd bara att de hade blitt som de blitt, jag vet inte vad som ha skett vad som ha hänt eller något... men men... om ni klagar på hur ja skriver vad ja skriver, visst gör det... men MIN BLOGG ÄR INTE BARA  EN BLOGG... ÄVEN MIN DAGBOK... JAG SKRIVER HÄR FÖR JAG TRIVS MED DENNA BLOGG. OCH GILLAR ATT SKRIVA, OCH SKRIVER OM MINA DAR HUR JA MÅR. BLABLABLABLA. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

nej nu ska ja gå innnan jag blir allt irreterande.... ;p hejhopp ! :D ha en super bra dag. <3 puss och kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0