gym.

underbar kväll drar till gymmet 19.40..
och kör ca till 21.30
underbart att komma igång igen och det känns verkligen att det var evigheter sen jag var och gymma, men jag har ju även börjat att boxas med johanna å, och kanske därför de ha blitt lite slött, men ikv alltså de var ju underbart att dra dit och komma igång igen.. och verkligen känna att man är en människa, :p
kommer visa lite bilder från ditt till datt.. :]
En bild sen jag var på the studio.
med Elin S. ! <3
En bild på lilla jag på bowlinghallen med Samuel.
drack ett glasvin, mummsigt så gott de var ! :)
Samuel va rinte den bästa på att fota ... ;P
Snögg.
Tackar dig för en go bowling kväll.. vi borde satsa på att dra och bowla snart igen! =)
:)
=)
vin, älskar färgen! :)
johanna å, på lektionen dekaration med växter!!:)
=)
jag gjorde denna på dekaration med växter
köpte den för 30 kr... och gav pappa den....
den blev riktigt fin, och en Emelie blev nöjd..
och lika så pappa! =)
Tack för maten! :]
bara älska gymmet ;P
xD
'
det var jätte härligt att gymma ikv! :)
:D
Känner mig värsta fotomodellen! ;)
xD
oooyeeah! :)
tur att gym finns! :)
Nu blire duschen, och sedan lägga sig och sooova skola i mrgon och sedan boxning med johanna ... hejhopp.. hoppas mina läsare haft en underbart bra kväll lika så som min! :)
Godnatt sovgott drömsött! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0