hade^^ underbar fredag! :)

gymmet gick utmärkt jag gymmade med johanna å, och vi körde gärnet känner lite av i benen och i armarna faktiskt, undra hur hon känner sig idag.. ;o hahha xD när jag typ plågade sönder henne, ;p sen blev de dusch och bastu mumma !det var fan verkligen underbart ! :) och sen så trog vi hem till mig och lämnade grejjerna^^ och sedan blev det två cider och sen blev de iväg.. tajt med tid för att komma in på 5ive gratis.. men vi gjorde det bra som hann på 10 minuter... jag hade riktigt jävla trevliiiigt, TRÄFFADE EN SNYGGGING!!!! :O::O:O:O:O:O:O:O :D LIINAAA SJÖSTRÖÖM ! tog alla på 5ive ;] hon va riktigt stilig, :) saknar tiderna med henne.. lägger ut bilder när jag ha mera tid föör det, för nu ska ja steka hamburgare tror ja i allla fall.. sen så måste jag göra mig i ordning, :) och ska sedan ta mig en promenad till Anumark i de fina vädret ! :)
puss och kraam ha en braa dag, :D !! solen skiner kanske bara idag ..... PASSA PÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0