hejhej,

Igår dagen, var underbar, ridning på skolan på morgonen, och där hade vi styrka, balans, och lite sånt, riktigt trevligt var det.. jag fock clossen, han är så fin. Tack jessica för att du tog in honom, riktigt snällt.. och du gjorde mig så glad , sjukt tacksam för det... sen så fick hästen mitt hjärta och bulta... ;O dom skottade snö från taket och de tyckte inte hästen var direkt roligt, så att han, sprang om kring i boxen ohc ville ut... ;o och ja.. obehagligt när min axel kan bara fara urled, hade de blitt så hade jag blivit över sprungen, men jag fick hjälp med det, och slapp sadla och tränsa av ^^ det gjorde en som jobbade där .. och sen gick marianne ut med hästen åt mig, ett tag sen tog tove i hästen och gick ut med den, och hästen ryggade lite tillbaka och det var inte najs, hade ja stått med hästen hade den nog dragit min acel urled och jag hade skrikit, man skriker inte bland hästar / inte istall. fick skjuts av anton, så att jag skyndade mig hem sprang och hämta min packning, och sen skyndade jag mig till stan, för att g på systembolaget , och sen följde ja med johanna, hon skulle köpa nå byxer riktigt fina... =) sen drog vi till vasaplan.. och jag hoppade på åttan mot tomtebo, för att duscha och göra mig i ordning hos far... och sen åt ja där och kaffe^^ maten blev det potatis och kotletter... mumma så otroligt gott de var... pappa säger att han inte kan laga mat, men det kan han... ;o super gott blev det... :) riktigt gott, :) sen snaggade ja även min far, jag är ju bäääst jag kan ju detta ! ;) .

sen åkte ja till johanna ågren, och där bjöds det på chips och ostkrokar.. ;) riktigt gott, !
jag drack lite vin, tja ... gott var det hur som helst ! :) (guder haver barnen kär)
togs massvis med bilder med johanna ås, kamera, så hoppas ja kna även få dem och sno och lägga in på bloggen så mina kära läsare får se!! =)
kvällen började bra, mitt lov började bra.. ;) Elin B, kom på vår förfest, men hon kunde dock inte hänga med ut, hon drack alldeles för fort. :/ ååh tyckte det var riktigt tråkigt :( . så hon for hem och jag och johanna blev skjutsade till corona, jag ramlar och döör^^ hahaha xD ( skrattatack! )^^
så vi lunkar försiktigt iväg från corona, HAHA xD mot bussn till stan och kollar runt på krogarna, ;P blev olles. där träffade ja Sigge, Minna, hennes kille, och Fredrik... Elias, Samuel, Sonny, Kimpan , ja jag träffade hur mycket trevligt och roligt folk som helst.. en kväll som är värd ;) . puss och kram ha en bra dag i de fina soliga vädret ! ;) .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0