kommentarer!

för dom som inte vet , eller dom som inte känner mig eller dom som verkligen vill veta, så är min blogg utpekad utåt, till mig för att skriva av mig, och jag mår dåligt över allt som ha skett och hänt, och klart de är mellan mig och cathrine, när vi är "ovänner" men skriver ju även att ja älskar henne och de är de mesta jag vill att folk ska veta. men istället för att ja ska hålla allt inom mig så är detta nästan som min dagbok. och det vet hon om.. vet dock inte vem som lämnade kommentaren, men jag ber om ursäkt för min del. och jag vet inte vad jag egentligen har gjort och ingen kan förklara det för mig så jag "stör typ mig" och när man inte vet eller så... så skriver ja av mig...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0