lite..

känner mig inte riktigt som jag, jag vet inte riktigt, men det kittlas i min hals, och jag hostar känner mig sjuk men ändå inte...känner mig träningsgalen nu, men jag har sagt till johanna att jag kanske inte borde boxas ikväll... och hon ha förstått mig och jag tänkte också att ja kunde städa och fixa i mitt rum.. men jag vet inte riktigt hur det kommmer att gå. 2 veckor kvar nu tills jag åker till göteborg. kommer inte sitta på telefon, eller kanske alltid ha den på mig, så kommer vara fri och bara tänka på mig själv och folket i min omgivning så klart. lyssnar på musik nu och mina tankar dom snurrar i mitt huvud, och jag känner mig knas, men jag vet inte vad som är problemet, och jag kan inte kommma på om jag har känt mig såhär förut, men jag försöker ändå att vila upp mig, så det blir nog städa i mitt rum och mysa med mamma ikväll... pappa fyller år i morgon, så de blir ju super kul då blire att dra sig dit, och bara mysa och ha de gött med familjen och så.. längtar.. saknar honom ändå. praktiken sprack lite eftersom jag ej kunde vara i tavelsjö det fanns typ inga anställda och det var bara kvälls akviteter.. så at.. men tove i klassen kom idag på maten, så att hon ville gärna vara med mig så de ska bli riktigt kul :=) !
men nu vet ja inte riktigt va ja ska säga. ha de gött allihoap! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0