LYSSNA

kom igen lyssna på denna LÅT den är både fin, och har en bra text.
http://www.youtube.com/watch?v=-gV1IBEvwi4&feature=related

Tack, Cathrine för tipset till denna fina otroliga fina låt.
tur man har vänner med bra smak och mycke bra tips, tack för tiderna och tack för all fin vänskap du ha gett mig gummsan, <3 jag tänker på dig. och hppas att du ha de bra jag tänker på dig ofta, och ja drömmer om dig.
förstår inte vad som ha hänt, och jag vill nog inte förstå det heller. för nu är det nog bara tomma spår kvar,
eftersom du påstår påstod att ja inte ger något tillbaka, och det tog tag i mitt hjärta dom orden...
eftersom jag tycker jag både ha varit otroligt snäll och gullig mot dig. men kanske inte tillräckligt, men jag tycker det... men du kanske inte ha sätt det på den sidan.

men jag är i alla fall ledsen för va som ha skett och va som ha hänt, och hur de är nu..
nu vet ja ingeting inte ens om du läser mina inlägg. jag vet ingeting.
det ända jag vet är att ja älskar dig. ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0