måndag :)!

måndagen efterlovet, började med solsken och har nya kläderna på mig, som en ny och fresh snygg Emelie, sitter på arbete med häst. (avel) går fint, och Johanna å, lånade ut sin dator till mig, ;p eftersom jag behövde dator på denna lektion^^ och de går fin fint, :D nu äre snart lunch ;) pasta grejs:P ! haha och sen äre dekaration med växter sista timmen, slutar 15.00 sen blire upp tilll pappa och äta mat, han bjuder på kötbullar och pären. mumma! :]
Älskar dig pappa! :)  !
Tack för lånet till datorn! :) !
Tack mamma för i fredags ! ;)

fortsätt ha en bra dag. alla mina läsare! : ) och jag njuter av de fina vädret synd bara att de ska blåsa så hemskt^^
och sitter på skolan med ett glatt leende på mina läppar,:) puss och kraam alla flickor och pojkar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0