najs dag.

HAHAHAA ! xD, skolan gick awesome, drack kaffe åt en bulle åh hade samhälls. "svenska" jag pluggar rester ist.. ;;P sen så tog ja bussen hem 12.20 skönt tog mig en promenad med mor dit, och handlade och gick hem igen.. känner mig duktig, svaret blir ja, jag bar två kassar  ^^ och gick hem, hann bara hem sen skulle man typ iväg igen kändes det som.. :) boxningen gick bra, men jag mådde väl inte riktigt på topp va så trött och lemmen, :P drog på gymmet igår, och promenad idag, fram och tillbaka till maxi... ;p och sen boxning... ;P daahh sängen roooopar med stora boxstäver !!! R O P A R !! hahaha :P

bjussar på en bild på vägen till MAXI!  ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0