nyfiken.

jag är så nyfiken, på något nytt, jamen ny frisyr och ny hårfärg.. jamen bli lite annorlunda, något som är snyggt, men jag vet inte riktigt , ja som sagt har ju bytt ut mig lite och just nu kör ja på jeans, och snyggt upptill... en skjorta eller så.. :) eftersom att jag är rätt så less på mjukisbyxor som jag bar varje dag. och nu fixar jag upp mig ! , folk lämnar kommentarer att jag är fin, och så.. riktigt roligt :)!!  men nu är ja så less på mitt raka hår och färgen som är mörk just nu, men ingen aning som sagt.. men den 20, hade jag tänkt att göra något åt min frisyr! sen åker jag ju snart til GÖTEBORG också. så att det skulle vara sjukt skönt att fixa till frisyren osv.. :)
nu sitter ja på skolan och jobbar flitligt, och sedan blire hem och steka hamburgare mamma har blivit bjuden på mat hos någon vän till henne. jag är less så trött och less.. men jag försöker kämpa, men det blev lite tjafs emellan oss igår om hennes sambo... ! osv... men jag mår bra,, tuggaartuggumi sitter på lektionen och är klar med mitt arbete hoppas på godkänt! :) och sitter och rullar tummarna och väntar på lunch, det är pannkaka! ;) mummamumma! :) hehe !! (= sen önskar jag självklart snygga lina lycka till med alla jobb hon har sökt...:) och hoppas att hon får något, när hon har tagit tummen ur röva... så lycka till gumman! :) :*
sen hoppas jag att fina minna, får ett otroligt bra födelsedag ! idag, och många fina presenter! :) <3
jävlar vilket tjafs det blev igår, seriöst jag orkar inte att folk aldrig kan bli mogna och växa upp! aja ...
nu har jag inte mycket mer på mitt hjärta. skriver nå rader senare kanske! :) :*
Puss ohc kram... ! :)
<Minna ett stort grattis gumman 3 ( <3 )
<Lycka till Lina 3 ( <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0