ord, ord, ord, snurrar om kring.

Ibland förstår man lite, och man frågar frågor för att få svar för att inte bli knäpp inombords, men man får aldrig svaren på frågorna, och man blir bara galen och vill dra sig i håret 100 gånger om. ibland kan ja inte riktigt förstå varför jag ens orkar ... varför jag ens orkar lägga en massa energi på luft, som aldrig kommer nås i uppfyllelse, och varför jag ska kämpa. ! min present av samuel var en usb minne- med filmer på... jag kan inte ladda ner filmer^^så nu har han fixar det.. ändå gulligt av honom, men alltså jag har surrat med honom nu, om varför han tvekar och inte kan bli något mer, men han vet inte riktigt ... och jag känner mig bara så kass så dum, jag vet inte riktigt vad ja ska göra om ja bara ska lämna detta åt sidan, och låta allt få rinna ut, och skita verkligen i ALLT, men jga vet inte riktigt hur eller när eller varöfr... men jag börjar känna mig tomlös, vet varken om ja ska le eller skratta jag vet inte ens om jag har den orken, Lilla tor sitteer på msn så pratar lite med honom, saknar honom, väntar på johanna å, vi ska ut och gå i de fina vädret och lufta oss, och rasta hennes hund, och ta lite bilder .. ;P Samuel, klev upp när ja for och drog ut med spec... ohj nu börjar man känna sig värd, dirr jag far så kliver han upp.. ;s och han vet inte hur länge han ska vara med honom, och planerat så ska vi ses ikväll.. men åh jag vet inte om ja står ut, för att han vet ju ingeitng, tror ja stannar hemma och bara chillar ikväll. för jag orkar inte inte när han inte visar ett skit för mig... :/ + så har jag ett möte hemma hos mig om allt och inget klockan 13.30 så att det behövs ju ändå sömn i tid så jag verkligen vaknar och inte försover mig. men mitt lov började bra, och jag har verkligen haft riktigt kul , med samuel, johanna å, evelina ö , dennis ek,
dom som ha funnits i min närvaro... ;D och boxningen igår, gick riktigt awesome^^ och allt gick som planerat, och det var verkligen skönt att de gick så bra, men jag och johanna å, drog lite tidigare, orkade inte göra 100 övningar på magé och rygg. eftersom att min mage var inte helt okej... ^^ :S  men jag får avakta med s, och se hur det blir där om kring, och får se om vi kommer fortsätta att träffas och om vi kommer ses ikväll^^

ha en fortsatt bra dag i de fina vädret ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0