** SÖT !

Va med Evelina Ö, igår och  vi åt lunch på donken, jag tryckte i mig 3 st chees. och hn tryckte i sig en daim glass, sen efter det, så tog vi oss en promenad mot kajjen, pratade osv, riktigt mysigt för det var så fint väder :) och ett par satt vid älven på renskinn och hade det gött i värmen.. ;p hehe vi blev lite avis... sen drog vi förbi båten satt några killlar där. stört shöna, hehe ! :D hade riktigt trevligt och dom va ju bara hur grym som helst. !
dom kom från östersund, och ja, dom bodde på scannic hotell. haha ;p de gjorde fan min dag.. ^^  och Lilla söta Evelina hon va grymt awesome. <3
sen drog ja hem åt middag, drog upp till johanna ^^ hämtade min väska... ;P och sen så drog ja upp till samuel, drack lite vin där./ öl och satt och pratade med snubben^^ ikväll blire boxning, åt mat alldeles för fort så min mage är för mätt... vill typ bara spy... inte så taggad på boxningen! :/ jaja... får se hur det går :D ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0