sry!

Förlåt att jag har varit dålig på att skriva, jag har det bra och jag njuter av livet... ! <3 haft ett super bra lov, och hoppas att ni också haft det, som då går skola.. :) och tll dom som inte har haft lov, att ni haft en super bra vecka... jag har haft mycke äventyr i mitt lov .. och nu är det bara att tagga nästa.. ^^ nu blire snart att dra och boxas, ska bli urmysigt.. ohc bara fara iväg och slåss lite för värden, och bara ta i lite extra... ;P med johanna ågren! :)
i fredags, så gick ja på stan hela dagen med mor, tog en kaffe och en kaka ^^ och sprang som idioter på stan och hittade hur mycke fint som helst, nu äre typ slänga mjukisbyxorna längst in i garderoben och börja göra detta till en finare Emelie med stil ... haha xD typ jeans snygga linnen osv.. :P köpte jätte fina skor... <3
nej men jag har haft ett super bra lov, och haft både tårar och skratt i mig, som jag aldrig kommer att glömma, nu är man fattig som en jävla snorunge... haha xD men man får väl skylla sig själv när man inte håller i pengarna och ska köpa allt det man ser, men det va värt det, köpa lite nytt och så... ska bli skönt med att komma i nya kläder.. ^^ och inte bara komma i mjukisbyxor och ingen stil... ;P köpte en urgullig plånbok också. jätte fin <3 :)
haft super bra! :) och nu ska ja inte skriva mera, ha de bra allihopa :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0