sry !

Förlåt, för att ja inte ha skrivit på ett bra tag.. men jag ha haft fullt upp med mig själv. stressigt och försökt klara skolan , och verkligen suttit och pluggat ^^ idag hade vi två prov, det ena provet var i arbete med häst gick dock inte så bra, eftersom jag svarade "jag vet inte" på varenda fråga. och så.. men kände inte lusten till att skrika ut mina svar, eftersom jag var så osäker på dem, så ville jag inte lixom bara chansa inför 13 stycken elever^^ räcker att ja gör bort mig för läraren^^ så jag ska säga dom svaren till Meta då det finns tid för oss båda för det... ja de andra provet var i samhälls.. ekonomi... haha gick sådär^^ jag sa till läraren omprov nästa, chansade bara där... men han sa nej åt det, hahha xD så han kanske tycker det var GODKÄNT ... ja det kändes inte som det , frågade inte på två frågor, chansade på resten lixom ^^ ;o jaja, får se hur det gick... ; )

men jag mår bra, och jag har det verkligen bra, skolan går bra, och boxningen med.

Dekaration med växter...

gjorde den med Johanna å, och vi blev riktigt nöjda^^

och min kära mentor fick den... och hon blev så glad..
och jag tycker om att få människor och bli glad dom som
jag tycker om, och dom som betyder för mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0