TUPPEN GAAL !

Boxningen igår var verkligen ett hårt pass, ja sådär som jag gillar då förståss, mycke konditions tärning, hopprep skuggboxning och boxa på säck, ja riktigt mysigt var det.. tog i som adlrig förr, sen käkade ja på max, med johanna å, åt en liten chees på max, gott gott... drack en coola det satt inte fel.. :) kunde inte somna, så har varit vaken, och är totalt slö. men ändå pigg.. tv funkar inte... så det går ej och titta där häller... fan börjar bli less på denna... ;P blir antingen och sova nån timma snart^^ eller så blir de en super super tidig kväll ikv ;P jag har ju ändå inte så mycket för mig eftersom att alla sover ju ändå^^ och känns lite segt och gå till gymmet och gymma, när ja inte fått en blund.. ;P haft ett trevligt sällskap, av en man som heter roger.. ^^ han kommer i från östersund men han och hans kompisar var här i helgen så träffade dom i lördags jätte sköna snubbar :D !
så satt och surrade med honom ett bra tag.. ;P för att fördröja tiden, nu har jag ätit nudlar som ja inte gjort på evigheter! riktigt gott faktiskt, fast blev inte riktigt mätt... :O

jag vet inte riktigt vad ja ska skriva, men blev ett par meningar, :)! ha de så jätte bra ! puss och kraam! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0