fuu !

en tjej som hittar på och ljuger om olika saker, är totalt fel.. en sådan fin kille som bara vill en väl. får bara en massa skit är det rätt?`tycker du verkligen det? att du påstod att han misshandlade dig? som egentligen inte var rätt? bara för att du ville söka uppmärksamhet, tycker synd om dig vännen, men seriöst jag inser mer och mer vilken fin och underbar kille de är.. och allt är bara en lögn som du ha sagt till mig, förstår bara inte hur man kan ta i så fruktansvärt om någon som bara vill en väl. och som vill finnas och visa sin kärlek till personen han är tsm med.. nja jag blir fruktansvärt chockad över det jag fick höra. och jag trodde aldrig på vad du sa, det va de ena till de andra.. tycker verkligen synd om dig. ! jag vet inte riktigit vad ja ska säga. men lögner på lögner sviker mig.. så att du står mig inte riktigt nära längre.. och förstår inte varför dra lögner när sanningen kommer fram, sanningen växer ikapp förr eller senare i alla fall. Varför jag drog dom hära orden är lite för att jag förstår inte varför man måste ljuga om olika saker och inte direkt säga sanningen på en gång. och att man måste gå och få ont i magen och tycka synd om människor för en lögn. aja.. tänk på att sanningen förr eller senare visas och då är man körd som person. ! säger bara en sak. Henrik är fin!
Tack för mina meningar. ha en fortsatt bra och trevlig kväll. ; ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0