lördag positiv

promenad till coop för att kolla hur mycke pengar jag hade.. så att.. sen djurmagazinet för att köpa ett nytt ben till nogger.. för att hon hadde tuggat upp de lilla tuggbenet som hon fick av mig.. så ville ge henne ett nytt.. men dom stängde 16.00 och kom dit typ 16.20 ungefär det var lite synd.. ^^ tja måste ju skämma bort henne lite grann och sådär.. försöker träna henne på inkallning, och sitt och ligg och stanna ibland misslyckas jag men ibland går det riktigt bra.. så mycke tålamod och träning och många långa promenader per dag. gör en hund glad. och när hon ha lärt sig allt kommer det vara helt fantatiskt. det är ju jobbigast när dom är valpar.. sen gick vi och mötte elin.. och gav henne mat .. de gick segt för att äta upp de dära.. men tja.. ^^ elin sitter och kliar henne på magen nu ! :)
nej men allt går bara bra, snart blire skogen, då ska vi träna på inkallning i löshet. får se hur de går får berätta senare om hur de gick osv.. jag saknar henrik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0