när jag gick hem

när jag skulle hem till mor, så skulle jag gå förbi i20 skogen och låta nogger få kuta lite lös och få springa av sig lite granna, och medans jag går hör jag bara något i skogen, tittar snabbt dit, och fortsätter sen ser jag bara något stort och något som slingrade sig på andra sidan, över vägen och på andra sidan, är bara glad för att varken jag eller nogger blev biten.. usch usch ormar är farliga djur.. dom gillas inte.. dom är äckliga. så jags pringer ifrån skogen, och går sedan hem och jag och nogger somnar ganska fort.. vi båda var hur trötta som helst.. åt pizza idag med mor far och bror... jag skojjar inte men gud vad nogger i oförskämd. helt sjukt.. :S inge roligt och dra dit henne kan ja ju lova jaja.. men sen så fikade vi.. gottgott.! de är ju morsdag idag. så att <3 skanar pånken som nu är i övik och har ätit middag där.. så han börjar närma sig hemmåt. shit vad kul det känns.. men tråkigt att han icke säger pusshej osv.. det har gått bra och ta hand om henne,. men eftersom hon inte är uppfostrad och inte lärd så ha det tagit mycket av min energi till att lära henne en hel del.. hon böhöver träning varje dag. ! ;p det är de jobbigaste med valpar men ändå lite smått kul och uppfostra en hund! snart bär de ut i skogen med lillnogger igen. ! :)
jag är helt slut på.. :O jobbig helg.. :P
nu vet ja inte alls vad ja ska skriva, ha de bra alla människor..  ! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0