negativt

klockan ringde 08.00 för ja skulle ge nogger frukost och gå på en längre morgon promenad med henne, men eftersom jag ej ha fått sova riktigt på två veckor fått dålig sömn osv, så behövde jag nog få sova ut lite... så jag vaknar knappt när veckaren ringer.. och när jag då vaknar av att hon har hoppat upp ur sängen får jag då lite panik och kollar klockan och rusar verkligen upp.. då har hon varit i kattlådan.. fyfy.. dragit med sig kattbajs i lägenheten så de är kattsand lite här och där. och lekt med en toalettrulle så det är bara i små bitar.. kissar två pölar och även bajsat. och ätit upp min macka ! :( jag har damsugat upp kattsanden... och torkat up kisset tog även och skurade där.. och tog upp bajset och skurade där... har rensat åt katterna.. och nu inser jag att klockan är 14.06 och jag är hungrig tänkte ta min macka... men fan den är i hundens mage... hon har fått frukost och fått gått på en läöngre promenad.. henke ringer fort och kort ... d'r det sägs hej snygging.. hur äre`? jag hinner säga att de är väl bra.. sen pratar han med andra och sen lägger han på.. alltså han avbröt i det ja tänkte säga osv.. men åh.. aja !
hopas att han har kul i alla fall. som det verkar det är huvudsaken.. harebra alla läsare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0