:P

vilket underbart väder... sommar? solen lyser på.. helt underbart.. och jag har svalkat mig och det var typ bara ett måste.. idag blir det tyvärr inga långa promenader med vovvsingen eftersom hon dör ut av alla värme, ochd det gör jag med.. :o haha ! men vi har varit på ängen två gånger nu.. och hon har fått springa lös. och så.. gick super bra.. hon lyssnade och kom till mig.. nu ligger hon avmattad på golvet i vardagsrummet.. :) jag mår bara bra, solen skiner och allt är lysande ..! (= har plockat undan lite grann här.. skurat av golven och dammsugat.. dammtorkat av lite granna.. så nu är de lite finare än innan i alla fall. hoppas bara på att henke blir nöjd över det han ser.. ! jag kämpar med mitt tålamod och kämpar med träningen med nogger, hon måste tränas stenhårt.. kanske även gå några valpkurser.. så blir hon en suverän hund.. ! :) men denna helg jobbar jag på att få henne att bli rumsren för de är hon dock inte.. och kämpar med att träna på sitt och ligg och så.. mycke beröm när hon gör rätt och ge godis då också! :) klippte hennes klor i fredags, hon va så duktig och låg helt stilla.. första gången jag klippte klor på en hund, känner mig jätte duktig.. riktigt roligt faktiskt.. (= vi ska också promenera ner till mor, ska käka där. och sedan ska mamma vara hundvakt och träna henne också.. mamma är jätte duktig, eftersom hon har haft många valpar och gått på hundkurser.. hon tycker det är kul.. och medans ska jag fixa i mitt rum.. sen blire en kaffetår. och sen blire att gå tillbaka till ersobda och invänta herr henrik! (= inser mer och mer hur mycket otroligt mycket jag tycker om den snubben och hur mycket jag bara saknar honom. känslorna dom växer inombords på mig! <3
ha en super bra dag alla glada människor i solen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0