positivt

nu har man gått många km på en dag. med en liten vovvsing, haft riktigt mysigt och tror nogger även trivdes med mitt sällskap i skogen ikväll. eftersom hon skuttade och visade sin lycka inför mig.. ! (= riktigt trevligt, tog över 1timma att gå. så det var verkligen ett dunder, jag har fått mycket gjort på mitt arbete i samhälls. skriver lite fakta om missbruk.. och det går faktiskt riktigt bra, fått ihop en heldel. (= min fredag är en fast fredag, hundvakt och plugg, cola och ostkrokar. mumma.. tänker självklart på lilla killen som är i gävle. som skjuter och har sig med sina vänner! , jag hoppas att han har det riktigt trevligt dock har han inte hört av sig någe, men jag hoppas i alla fall att han har det kuligt. sitter nu och börjar bli riktigt pömsig, och så.. ska fortsätta leta lite fakta, på mitt arbete.. sen blire väl borsta tänderna och krypa ner i sängen skööönt, :) ! men innan ja lägger mig ska hunden få gå ut och kissa för natten, sen upp klockan åtta. ge lilla Nogger lite frukost och sedan på en lång promenad igen! :) Allt går bara bra här. hon är riktigt snäll. hon har inte gjort något inne varken hos mig eller hos henke. medans jag har tagit hand om henne nu idag/kväll. det har gått super duper bra, och katterna har inte synts till så mycket... men jag har sätt att dom har tittat förbi så att dom lever i alla fall. (= nu sover nogger, hon blev nog trött efter skogspromenden! (= det är positivt ju! (= det kommer en ny dag i morgon ... hundvakt tills på söndag kväll någon gång. sen kommer lillehusse hem till Nogger.. ! (= nooggger triiiivss.. ! (=
!! (= /// ÄÄÄÄÄmÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääli**********'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0