Sorrryyyyyyyyyyy

Förlåt att jag inte har skrivit på typ as länge, men haft fullt upp med mig själv. varit och praktiseerat verkligen ute i ingenstanns och tyckt synd om mig att jag hamnade på så fel plats,. trivdes inte, och allt var bara skit där.. alltså han har inte råd med att ha sina hästar men har dom ändå för att han får dem gratis, och han har inte råd för att ströa så man ser golvet rakt igenom, och det kan ju bli liggsår för hästen.. hagen är full med skit, förstår inte varför han inte bara tar traktorn och körbort det.. han stänger inte grinden helt han låter nån vara öppen, ser inte till att hästarna har vatten... det var en dag han var ute och red och jag gick ner och såg att grinden var öppen det översta var stängd två nedersta var öppen och inge vatten hos hästarna.. hans ledarhäst som han skulle rida hade ett sår på ryggen så han kunde inte rida henne, men han rengör inte släpper ut hästen för att hämta en annan för att rida på.. alltså helt sjukt, tja jag är bara glad för att fyra veckor ha gått.. och jag är super glad för att sista veckan fick ja sällskap där, det gjorde lite bättre dagar om ja ska vara helt ärlig.. ;P och sen så tackar ja henrik för allt sällskap han ha gett och hur trevligt jag haft på min fritid med honom, haha sen drog vi en tur runt i skogen.. och det blev en katastrof kan man ju lugnt säga hahah xD han körde fast och vi försökte att få låss honom men ingeting funkade.. haha xD sen drog vi en promenad tillbaka.. och dagen efter spårade det rätt hårt jag försover mig vaknar halvtio flyger upp ur sängen och min praktikvärd tar bilen och kör ut för att dra upp honom..jag hoppar och skuttar av glädje.. :) ! aja ska väl inte klaga allt för mycket på platsen när jag hade lite kuligt på slutet och när henrik var med mig hela tiden :] aaww- <3
Tack för mitt inlägg och till er som läser mina rader... puss och kraam! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0