tjotjo.

sitter på ersboda ny duschad.. och påklädd. underbart väder helt otroligt underbart. finns inga ord för hur underbart det verkligen är när solen ligger på och värmer vår jord. ochd en är så otroligt fin.. jag är hundvakt åt en gulleunge, hans hund nogger. hon sköter sig verkligen bra . och hon har fått gått från haga till ersboda i denna värme tror hon höll på dö, fast de gjorde ja också. shit värmen ligger på.. med andra ord. mamma bjöd på kyckling och pommes mumsigt värre. snart blire plugg. försöker dock bara hitta en kabel som går till vardagsrummet så ja slipper sitta i ett sovrum och plugga.. min fredag består av, plugg och mys.. promenader och ta det bara lugnt, äta gött .. ostkrokisar och cola. mumma! :) lille henke är och skjuter i gävle någon stanns, tråkigt, men kul för honom... hoppas dock det dröjer ett jävla bra tag tills han ska iväg nästa gång.. ! tur han har mig, som ställer upp i vått och toorrt. på att vara fast en helg och bara ta hunden i första hand, klippte hennes klor idag, gick super bra hon va så duktig hon bara låg där. wella och nogger nosade på varandra. så gulligt så. träna lite att hon skulle ligga kvar... gick sådär... men mycke träning och lugn så kommer hon att lära sig.. ! och lilla vovvsingen fick sig ett miniben av mig..hon blev så glad! mumma ! :)
nu vet ja inte riktigt alls vad ja ska skriva, ha de bra alla männsikor.. och passa på att njuta i solen,. ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0